دیدگاهی بی طرفانه از مدیر موفق

Wiki Article

این کار نه تنها به آنها نشان می‌دهد که نظری که دارند و طرز تفکر آنها برای شما مهم است، بلکه بینش خوبی از روند کار و آن تغییری که باید در کار خود دهید، به شما ارائه می‌دهد.

آیا شما عضوی از تیم هستید؟ اگر می خواهید به عنوان یک مدیر موثر موفق شوید، باید بتوانید به عنوان بخشی از یک تیم عمل کنید.

طارمی به مسی تشبیه شد

اما یک مدیر باید چه ویژگی‌های دیگری داشته باشد تا بتواند تیمی موفق و با انگیزه کاری بالا بسازد:

برای هر کسب و کار سلسله مراتبی وجود دارد که باید از آنها پیروی گردد.

۱. توانایی‌ درک‌ اهمیت‌ رویدادها بدون‌ اینکه‌ تحت‌ تاثیر آرا و عقاید اطرافیان‌ خود قرار بگیرد و یا گرفتار پیش‌داوری‌های‌ شخصی‌ شود.

آنها به طور مداوم از خود می پرسند که چگونه می‌توانند روحیه تیم را با روش توضيحات بيشتر های جدید بهتر کرده و شور و علاقه را در بالاترین سطح نگاه دارند.

چگونه به فرزندمان افتخار کنیم تا اعتماد به نفسش بالا رود و فرد موفقی شود؟

علامت خشونت خانگی و کارهایی که می توانید در مورد آن انجام دهید

برخی از رهبران تنها به دنبال ریسک پذیری و کسب تجربه بوده ؛ اما این روش مناسبی نبوده ، در واقع درس گرفتن از این تجربه می باشد که حائز اهمیت است .

تجزیه تحلیل تجربه و همچنین اشتباهات فرد سبب خواهد شد تا نقاط قوت شما افزایش و نقاط ضعفتان کاهش پیدا کنند .

۶. انگیزه‌ با اشتیاق‌ و تمایل‌ به‌ انجام‌ کار یا کارهایی‌ که‌ به‌ او سپرده‌ شده‌ است. چنین‌ مدیری‌ می‌تواند انگیزه‌ لازم‌ را در کارکنان‌ خود ایجاد کند.

شفافیت: مدیران همچنین باید در مورد وضعیت شرکت، اهداف آن و موارد دیگر شفاف باشند. به این معنا که باید در شرکت صداقت را در رأس کارهای خود قرار دهند.

سرکش بودن یک مدیر به هیچ وجه ویژگی بدی نبوده ؛ یک مدیر و یا کارآفرین باید سرکش باشد تا بتواند دیگران را نیز رهبری کند .

Report this wiki page